سرخط خبرها

بهار انیمیشن خراسان رضوی در زمستان ۱۴۰۲ 

  • کد خبر: ۲۰۸۷۶۰
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
بهار انیمیشن خراسان رضوی در زمستان ۱۴۰۲ 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به عملکرد انیمیشن‌سازان خراسانی گفت: می‌توان گفت بهار انیمیشن خراسان رضوی شروع شده است و اتفاقات خوبی را برای انیمشین استان خواهیم دید.

محمد حسین زاده در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در حاشیه اکران و تجلیل از عوامل انیمشین گانورا که امشب (۸ بهمن ۱۴۰۲) در سینما هویزه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مسافری از گانورا که به همت انیمشین سازان مشهدی روی پرده‌های کل کشور درحال اکران است افتخاری برای جامعه انیمیشن ساز سینمایی استان است. 

وی افزود: تولید انیمیشن روند طولانی‌تر و سختی‌های ویژه خود را دارد اما خوشبختانه جوانان ما توانستند فناوری تولید و مدل تولید را بومی کنند. آنچه که امروز درحال رقم خوردن است، سراغ داستان‌هایی از جنس هویت ملی رفته و  ارتباط با کودک و نوجوانان ایرانی در حال رخداد است. خوشبختانه هرساله روی پرده سینما انیمیشن‌های ایرانی اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه گفت: اینکه از استان‌ها، یک انیمیشن با اقتضائات استانی روی پرده می‌رود خدا قوت دارد لذا ما تلاش می‌کنیم در حوزه تماشاگر و دیده شدن انیمیشن همچنین با نشستی که انیمشین سازان خواهیم داشت برنامه‌‌هایی برای حمایت از روند تولید نیز داشته باشیم.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه بهار انیمیشن خراسان رضوي آغاز شده است گفت: قول‌های خوبی را از مسئولان استانی گرفتیم که به قطعیت برسد اعلام می‌کنیم. اتفاقات خوبی را برای انیمشین استان خواهیم دید به ویژه که امسال دو انیمیشن دیگر نیز هنرمندان خراسان کار کردند که به نوبت اکران می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->